kirándulás - természetjárás

vagabundus

vagabundus

Szerencs, Rákóczi vár

2012. április 19. - xbroad
Számtalanszor átutaztam Szerencsen, de sosem tértem le a főútról. Mígnem egyszer úgy döntöttem, hogy megállok és körbe nézek. Nem bántam meg. Egy tündérkertre leltem. A város "fölött" találtam egy rejtekadó fenyőerdőcskét is.
Ha arra jársz, állj meg te is, és nézz körül!

Várkapu

Várudvar

Vár rét

Tündérkert

Főbejárat

Út a fenyveshez, nyílik a pitypang

Rejtekadó fenyőerdőcske

A bejegyzés trackback címe:

https://vagabundus.blog.hu/api/trackback/id/tr714049470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása