kirándulás - természetjárás

vagabundus

vagabundus

Novemberi túra a Csúcs-hegyre

2012. november 16. - xbroad
Tavaly novemberben meglátogattam a pesthidegkúti kálváriát a Kálvária-hegyen. A friss novemberi időben hirtelen jött ötlettől vezérelve úgy döntöttem, hogy megkerülöm a Csúcs-hegyet. Úgy is tettem.

Útvonalam a következő volt: A Kálvária-hegyről a sárga háromszög jelzésen leereszkedtem a sárga jelzésig és azt követtem keleti irányban. Mintegy két kilométer megtétele után jobbra fordultam a zöld sáv jelzésen és követtem a Virágos-nyeregig. A Boróka büfénél visszafordultam a kék jelzésen. Majd, amikor a kék és a sárga jelzés találkozott, újra a sárgára tértem és az visszavitt a Kálvária-hegyre. A gyakorlatban ez sokkal egyszerűbb, mint leírva. Mentem kelet-délkeletnek három kilométert, majd megfordultam ... Egyszer ugye te is végigjárod?


Deres kora délelőtt a Kálvária-hegyen.

A völgyben Pesthidegkút.

A sárga háromszög jelzés. Ezen indultam lefelé.

A köd makacsul tartotta magát és hűvös volt.

Fel kellett jutnom a Csúcs-hegy csúcsára. A fa tövében látható két kő alatti rejtekben volt a kincs, amit kerestem. A talajt vastag avartakaró fedte. Vigyázni kellett, mert eltakarta a mélyedéseket.

Megérkeztem a Virágos-nyeregre. Itt még deres. Szemben a Vihar-hegy kúpja, mögötte a Hármashatár-hegy. Nem látszik, takarásban van. De ott van. :)

Visszafordultam a kéken.

Többen is kirándultak a hűvös, ködös idő ellenére.

Szeretek avarban sétálni és érezni az illatát.

Ez a rész a tök-hegyi kilátás. A Hármashatár-hegy.

Gercse felé.

Hangulatos ösvény a gerincen.

Egy kis sárga látványosan fel tudja dobni a környezetet. Élettel telíti az őszi szürkeséget.

Visszaértem a Kálvária-hegyre.

A Kálvária-hegy lábánál. Ott voltunk szemben. :)


A bejegyzés trackback címe:

https://vagabundus.blog.hu/api/trackback/id/tr8414049018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása