kirándulás - természetjárás

vagabundus

vagabundus

Sóstógyógyfürdő, de hol aludjak?

2012. augusztus 12. - xbroad
Több szállást is volt szerencsém kipróbálni Sóstógyógyfürdőn. Mindenütt kedves, udvarias és figyelmes kiszolgálásban volt részem.

Legutóbb, éppen a múzeumfaluba igyekeztem, amikor felfigyeltem a táblára: Park Hotel. Gondoltam egyet, behajtottam az "udvarra" és tájékozódtam. Apartman, zuhanyozós és fürdőszobás szobák állnak rendelkezésre. Köztük akadálymentesített is. A szobák légkondicionáltak, mindegyikhez terasz tartozik, gyönyörű kilátással a szálloda parkjára. A park, maga a sóstói erdő. A szobákban minden elérhető, ami manapság szokásos: televízió, telefon, minibár, internet.

A szálloda rendezvények tartására is kiválóan alkalmas, legyen az családi, baráti összejövetel, vagy akár vállalati tréning. Étterem és felszerelt közös helyiségek állnak rendelkezésre.

Ha meg akarod ismerni Sóstót és meg szeretnéd nézni a múzeumfalut és az állatparkot, akkor szállásra lesz szükséged. Ajánlom a Park Hotelt.

A szálloda épülete. Fák, virágok, muskátli.

A szálloda őspark hangulatú környezete. Egy "akkorát" sétáltam benne, hogy az csak na!

A bejárat. Tárva-nyitva várja a vendégeket.

Megfelelő számú parkoló áll rendelkezésre. A területet biztonsági őrség védi.

Szóval itt tényleg teljes körű szolgáltatással várnak. Vagy valami kimaradt?

A recepció. A recepciós hölgy gyorsan, szakszerűen intézte a dolgokat.

0-24 óráig, azaz nonstop áll rendelkezésedre a drinkbár. Már elfelejtetem milyen kávét főznek, de úgy csinálták, ahogy szeretem: rövidre, erősre, zamatosra, krémesre. Te, hogy szereted?
A hall. Ha véletlenül nem hoztad magaddal a számítógépedet, a szálloda kisegít.

Rendezvény terem nagy összejövetelek tartására. :)

A folyosó.

Ez egy apartman nappalija.

Ez egy apartman hálószobája. Nekem a balatonőszödi üdülő fílingjét idézi. Itt ugyan nincs Balaton, de van Sós-tó.

Vidám, két fő részére felszerelt fürdőszoba. Szuper lehet egyszerre ketten fürödni. :)

Zuhanyfülke is van. A sarok is minden igényt kielégítően felszerelt. Ugye?

Ez meglepett. Apartman ide, apartman oda, melegítő konyhára nem számítottam. Luxus.

TV, telefon.

A falon kedvcsinálóként egy festmény a múzeumfaluról.

A bejegyzés trackback címe:

https://vagabundus.blog.hu/api/trackback/id/tr314049208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása