kirándulás - természetjárás

vagabundus

vagabundus

A Szentendrei-sziget Tótfalutól délre (Váci látkép)

2012. október 28. - xbroad
Kincskeresés (geocaching) közben biciklivel bejártam az egész Szentendrei-szigetet. 

Ezúttal a sziget Tahitótfalutól délre eső részén készített fotóimat mutatom be. Elkerekeztem egészen a Rosinante fogadóig, majd vissza. Aztán, ha már ott voltam, áttekertem a szigeten a váci révig. Nem bántam meg. Vác, innen a szigetről, talán még szebb, mint Vácról. :)

A tahitótfalui temető. A Pollack család sírkertje.

Pollack Mihály és hitvese, Eger Magdolna sírhelye.

ÍME AZ EMBER.

Egy tradicionálisabb megjelenítése az embernek.

Ezen a szakaszon inkább toltam a cajgát. Az út elején egy profi kerékpáros éppen gumit ragasztott ...

A Rosinante fogadó.  Csak kávéztam. A vendégek számából ítélve kedvelt hely a fogadó.

A szigetmonostori rév. Béke, nyugalom ... a víz is alig folyik. 

Aztán hirtelen elindul a komp.

Néhány váci kép a Szentendrei-szigetről. Lenyűgöző.

A Nagyboldogasszony Püspöki Székesegyház.

A Szent Anna Piarista templom.

A Fehérek Temploma, Felsővárosi Plébániatemplom.

A Görögkeleti Ortodox templom.

Váci templom füzér.

A Vártemplom. Szent Kereszt Ferences templom.

A váci Duna-korzó.

A bejegyzés trackback címe:

https://vagabundus.blog.hu/api/trackback/id/tr3114049054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása