kirándulás - természetjárás

vagabundus

vagabundus

Boldogtanya fölött

2014. június 19. - xbroad
Boldogtanya korábban Leányfalu része volt, most Szentendréhez tartozik. Nagyon szép természeti környezetben fekszik, így aztán érthető a neve is ... A természeti szépségek közelsége igenis megkönnyíti a vágyott állapot elérését. Ehhez Boldogtanyán minden adott.

Magyarország egy másik területén, egy nagyobb városban, út menti táblán olvastam, hogy ott nagyon sok boldog ember él. Mondhatni elő volt írva ...

A Z jelzést követve kirándultam az N47 43.032 E19 03.778 ponton található kilátóhoz.

Jó kirándulást!


Boldogtanya a Kada-csúcsról.

A Z egy erdészeti út. Le is volt zárva. Több úton is meg lehet közelíteni a zöldet. A bátrabbak a 11-es úttól is indulhatnak az N47 41.424 E19 05.191 ponttól a Barackvirág utcán.

Tényleg szép kilátás mutatkozik a Duna völgyére a Göd-Sződliget-Vác szakaszon.

Előttünk a Duna völgye, a Szentendrei-sziget, A Duna túlsó oldalán a Naszály. A Duna elbújt.

Felfelé irányban csúcsok zárják le a kilátást. A Nyerges-hegy.

Nem forró, hanem simogatóan langyos meleg volt. Ilyen időben könnyű belefeledkezni a táj szemlélésébe. Némi boldogság fíling is terjedt a levegőben. No, hiszen Boldogtanya fölött voltunk ...

Hosszasan szemléltem Vác templomait.

Még most, amikor írom a bejegyzést, is vettem egy mély, tisztító lélegzetet.

Néha előkerül a Duna is. 

Próbálkoztam egy panorámával. Szerintem elég jó. :)

Lefelé besurrantam a fák közé is. 

Két szöcske ismerkedett. Egy ideig figyeltem őket, aztán mivel nem értettem miről van szó, tovább álltam.

Boldogtanya.



A bejegyzés trackback címe:

https://vagabundus.blog.hu/api/trackback/id/tr6514048764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2015.08.01. 00:52:05

Azok sáskák, bár végül is mindegy...

Széles Sándor 2015.08.01. 17:07:48

Köszönöm a pontosítást!
süti beállítások módosítása